Komuniciranje in mediji
printEnopredmetni študijski program Komuniciranje in mediji izvaja Oddelek za medijske študije.
Osnovni podatki
Vrsta programa: Enopredmetni univerzitetni študijski program (1. stopnja)
Strokovni naslov: diplomant komuniciranja in medijev (UN) / diplomantka komuniciranja in medijev (UN)
Trajanje študija: tri leta (šest semestrov)
Število kreditnih točk: 180 ECTS (60 na letnik)
Način študija: redni študij
Cilji programatop
Enopredmetni univerzitetni študijski program Komuniciranje in mediji temelji na prepričanju, da je sedanjost opredeljena s svojim odnosom do preteklosti in prihodnosti, ta odnos pa je v veliki meri posredovan prek medijev, ki jih v najširšem smislu lahko pojmujemo kot tehnologije komuniciranja. Po eni strani je zato nujen povratek k temeljnim vsebinam komunikološke vede, kot teoretskega in metodološkega jedra študijskega programa, po drugi strani pa ga spremlja usmeritev v prihodnost, v kateri bodo dominirale potrebe po poznavanju tehnoloških rešitev in zahteve po kombiniranju humanističnega, družboslovnega in naravoslovnega znanja.
Področje medijev se hitro spreminja, vlogo tradicionalne medijske industrije pa postopoma prevzemajo informacijsko-komunikacijske in kreativne industrije. Omenjene spremembe vodijo v potrebe po razvoju novih znanj in kompetenc, ki se nanašajo tako na teoretske in praktične vidike komuniciranja, sposobnost upravljanja z lastnim delom, kot tudi na kritični razmislek o svetu v katerem živimo danes in v katerem bomo živeli v prihodnje.
Študijski program Komuniciranje in mediji potrebna znanja zagotavlja najprej v okviru obveznih vsebin, ki pokrivajo tri tematske stebre programa: komunikološkega (teorija, epistemologija in metodologija komuniciranja), humanistično-družboslovnega (filozofija, sociologija, politologija, psihologija) in tehnološkega (digitalni mediji), ki se nato nadgrajujejo in dopolnjujejo s številnimi izbirnimi vsebinami. Program izvajajo predavateljice in predavatelji Oddelka za medijske študije ob pomoči zunanjih sodelavk in sodelavcev, s čimer je zagotovljeno pokrivanje potrebnih praktičnih znanj s področja medijev in komuniciranja.
Možnosti zaposlitvetop
Diplomanti komuniciranja in medijev so lahko publicisti, novinarji, uredniki, sodelavci razvojnih oddelkov, tehnični sodelavci na področju komunikacijskih storitev, svetovalci na področju medijskega menedžmenta , specialisti za tržno komuniciranje ali odnose z javnostmi, medijski analitiki in raziskovalci medijev. Zaposlitev lahko najdejo v medijskih hišah, zasebnih podjetjih, raziskovalnih ustanovah, javnih institucijah, nevladnih organizacijah, društvih, mednarodnih organizacijah, založništvu, kulturnih ustanovah, turizmu in drugih panogah.